Mystery shopping v info centru v Semilech

Turistům se věnují v Semilech na jedničku

Během měsíce srpna bylo provedeno na nově otevřeném Turistickém informačním centru v Semilech hodnocení kvality poskytovaných služeb. Hodnocení provedla agentura CzechTourism  tzv. metodou mystery shopping. A výsledek? Výborný výkon

V minulých dnech bylo na turistickém informačním centru (TIC) v Semilech provedeno ve spolupráci s agenturou CzechTourism hodnocení kvality služeb pomocí metody mystery shopping (měření kvality služeb, fiktivní nakupující vystupuje jako normální zákazník). TIC bylo hodnoceno z pohledu běžného zákazníka, který se přišel informovat. Celkové hodnocení je vyjádřeno tzv. Indexem (0% – 100%), vyjadřujícím kvalitu obsluhy (čím vyšší tím lepší). V Semilech jsme dosáhli na 93%.

Do celkového hodnocení vstupuje několik parametrů: značení TIC, upravenost exteriéru, vybavení interiéru, jaký má zákazník první dojem z návštěvy, výkon pracovníka TIC a celkový subjektivní dojem klienta z návštěvy informačního centra.

„Velký dík patří pracovnicím TIC, jejichž profesionální výkon přispěl značnou měrou k tak výbornému výsledku“, řekla Mgr. K. Šromová. S poděkováním za výborný výsledek se připojilo i vedení města.

Dle statistiky navštívilo v  letních měsících TIC 4.500 návštěvníků, což je zhruba o 900 více, než v loňském roce. Nedostatky v exteriéru TIC budou v rámci zkvalitnění služeb v brzké době odstraněny (např. chybějící stojan na kola byl již instalován a na označení TIC na fasádě budovy se již pracuje).   

 

 

Více informací:     Ing. Marcela Volšičková, 1. místostarostka

                          volsickova@mu.semily.cz

 

                          Mgr. Kateřina Šromová, vedoucí odboru školství, kultury a vnějších vztahů

                          sromova@mu.semily.cz